Přeskočit na: obsah, hlavní­ menu

nábytok do Vášho domova


Vyhledávání­

Nákupný poriadok

Pred nákupom si pozorne prečítajte nákupný poriadok. V prípade, že ste nenašli informáciu, ktorú ste hľadali, kontaktujte nás .

Tieto obchodné podmienky platia pre nákup v internetových obchodoch prevádzkovaných spoločnosťou Akcent 2000 sro od 1.1. 2014.

Odoslaním objednávky kupujúci potvrdzuje, že sa zoznámil s nákupným a reklamačným poriadkom internetového obchodu ketyban.sk a že s ním súhlasí. Návrhom na uzavretie kúpnej zmluvy je umiestnenie ponúkaného tovaru dodávateľom na stránky, kúpna zmluva vzniká odoslaním objednávky kupujúcim-spotrebiteľom a prijatím objednávky dodávateľom. Toto prijatie dodávateľ bezodkladne potvrdí kupujúcemu informatívnym e-mailom na zadaný e-mail, na vznik zmluvy však toto potvrdenie nemá vplyv. Vzniknutú zmluvu (vrátane dohodnutej ceny) možno meniť alebo rušiť len na základe dohody strán alebo na základe zákonných dôvodov.

Všetky zmluvné vzťahy sú uzatvorené v súlade s právnym poriadkom Slovenskej republiky. Ak je zmluvnou stranou spotrebiteľ, riadia sa vzťahy neupravené obchodnými podmienkami občianskym zákonníkom (č. 89/2012 Zb.) A zákonom o ochrane spotrebiteľa (č. 634/1992 Zb.). Ak je zmluvnou stranou nie spotrebiteľ, riadia sa vzťahy neupravené obchodnými podmienkami občianskym zákonníkom (č. 89/2012 Zb.).


  1. Výber tovaru a jeho objednania
  2. Prevzatie tovaru
  3. Dodanie tovaru
  4. Spôsob doručenia
  5. Možnosti platby
  6. Záručný list, daňový doklad
  7. Reklamácia
  8. Zákazková výroba
  9. Odstúpenie od kúpnej zmluvy zákazníkom
  10. Zrušenie objednávky predávajúcim
  11. Informace o tovare a cene
  12. Ochrana osobných údajov
  13. Kontakt

1) Výber tovaru a jeho objednania

Z ponuky tovaru môžete vyberať niekoľkými spôsobmi. Najjednoduchšie je zadanie konkrétneho typu produktu, ak ho poznáte, do okienka Vyhľadať (v pravej hornej časti obrazovky). Nájsť správny výrobok priamo pre Vás môžete tiež prechádzaním menu alebo pomocou parametrického vyhľadávania (dĺžka, šírka, výška, poťah, do hmotnosti).

Zvoľte požadovaný poťah a rozmer kliknutím na príslušnú cenu. Ďalej zvoľte počet kusov a vybraný tovar vložte do košíka. Tu vidíte všetky potrebné informácie - názov tovaru, typ poťahu, rozmer, váhové zaťaženie, počet kusov, celkovú cenu bez is DPH. Ak už máte v košíku všetko, dajte Pokračovať k voľbe dopravy a platby a zaškrtnite ponúkanú dopravu a typ platby.

  • osobné vyzdvihnutie na predajni Akcent 2000 sro, Sokolovská 1345, Veselí nad Moravou, zadarmo každý všedný deň od 9-12 a od 13-17 hodín, v sobotu od 9 - 11 hodín po predchádzajúcej dohode
  • štandardné doručenie prepravnou službou za 152 Sk (vrátane DPH). Pri cene objednávky nad 4000 Kč doprava po SR ZADARMO, pokiaľ nie je v cene přapravy na konci objednávky uvedené inak.
  • štandardné doručenie na Slovensko prepravnou službou za 403 Sk (vrátane DPH). Pri cene objednávky nad 7000 Kč doprava po SR ZADARMO, pokiaľ nie je v cene přapravy na konci objednávky uvedené inak.

Nasleduje vyplnenie správnych dodacích a fakturačných údajov. Do políčka Poznámka uveďte prípadné otázky a spresnenie týkajúce sa Vašej objednávky.

Predposlednom krokom je kontrola všetkých údajov.

Stlačením Odoslať objednávku je nákup u konca. Na monitore sa Vám zobrazí evidenčné číslo Vašej objednávky a na Vami zadaný e-mail bude odoslané potvrdenie o prijatí objednávky.

Nasledujúci pracovný deň Vás kontaktujeme s informáciami ohľadom dostupnosti a dodanie tovaru.


2) Prevzatie tovaru

Pri preberaní objednaného tovaru sa presvedčte, či nie je mechanicky poškodený a či zodpovedá Vami objednanému modelu. Podpisom prepravcovi potvrdzujete, že ste zásielku prevzali v poriadku a nepoškodenú. Ak zistíte závadu, tovar nepreberajte a na mieste s vodičom spíšte reklamačný protokol, na neskoršie reklamácie nebude braný ohľad. Viac informácií Vám poskytneme na tel .: 518 323 351


3) Dodanie tovaru

Termín dodania je závislý na druhu objednaného tovaru. V prevažnej väčšine prípadov sa pohybuje v rozmedzí 5-10 pracovných dní. Na detaile každého výrobku sa zobrazuje textová informácia o dostupnosti tovaru. Ak je stav Skladom - tovar je reálne na sklade s možnosťou dodania od 24h do 3 dní.

Prevádzkovateľ sa zaväzuje, podľa svojich možností, v záujme svojom a predovšetkým s ohľadom na zákazníka, znížiť dodaciu lehotu na najmenšiu možnú dobu. V súlade s tým zákazník súhlasí, aby jeho objednávka mohla byť v prípade potreby pre účely logistickej optimalizácie rozdelená do čiastkových objednávok dodaných jednou prepravnou firmou.


4) Spôsob doručenia

Tovar zasielame prostredníctvom prepravnej firmy alebo vlastnou prepravou po celej ČR a SR. Pri tovare, u ktorého je uvedená doprava zdarma alebo u objednávok matracov, roštov, polvečení, přkrývek a vankúšov, v celkovej hodnote nad 4000 Sk vr. DPH ponúkame prepravu pre SR ZADARMO, (na Slovensko nad 7000 Sk). V opačnom prípade si účtujeme prepravné minimálne vo výške 153 Sk vr. DPH za celú objednávku (na Slovensko 407 Kč vč. DPH), pokiaľ nie je v cene prepravy na konci objednávky uvedené inak. Cena prepravy je vždy uvedená na konci objednávky.

Tovar, ktorý máme skladom a ak je objednávka spracovaná do 12h, expedujeme obvykle ešte v ten istý deň.

Pre okolie sídla prevádzkarne môže prevádzkovateľ zaisťovať dopravu vlastným rozvozom.


5) Možnosti platby

Ponúkame Vám niekoľko možností, ako uskutočniť platbu. V prípade, že chcete platbu vykonať v Eurách, uveďte toto do poznámky k objednávke, cena bude prepočítaná podľa aktuálneho kurzu.

  • na dobierku pri prevzatí tovaru
  • osobne v hotovosti pri prevzatí tovaru na predajni vo Veselí nad Moravou
  • prevodom na účet (číslo účtu a variabilný symbol Vám budú oznámené po vykonaní objednávky)
  • na splátky formou spotrebiteľského úveru spoločnosti Essox sro Podmienky nákupu na splátky nájdete tu .

6) Záručný list, daňový doklad

Záručná doba je 24 mesiacov od dátumu predaja. Všetky ponúkané značky majú servisné zastúpenie v SR, kontakty na nich sú uvedené v záručných listoch alebo na internetových stránkach výrobcov.

V niektorých prípadoch záručný list nahradzuje predajný doklad, ak je tomu tak, pre reklamáciu je potrebné iba tento doklad.

Ako postupovať pri reklamovanie tovaru sa dočítate v sekcii Reklamácie.


7) Reklamácie

1. Záručné podmienky

V prípade osobného odberu tovaru je kupujúci povinný tovar prekontrolovať pri jeho prevzatí a prípadné zjavné vady je povinný ihneď riešiť s predávajúcim. Zjavné vady, uplatnené u predávajúceho neskôr, nebudú predávajúcim uznané.

Dĺžka záručnej doby sa riadi platnými ustanoveniami zákona, činí teda 24 mesiacov s výnimkami, stanovenými zákonom. Záručná doba začína plynúť prevzatím tovaru kupujúcim a predlžuje sa o dobu, po ktorú bol výrobok v záručnej opravovni. V prípade výmeny tovaru začína záručná doba plynúť od začiatku.

2. Uplatnenie reklamácie

V prípade, že kupujúci objaví na dodanom výrobku počas záručnej doby vadu, ktorá nebola spôsobená jeho nevhodným používaním, má právo na reklamáciu tovaru. Túto reklamáciu môže uplatniť jednou z nasledujúcich možností:

  • osobne v prevádzke predávajúceho (najrýchlejší spôsob)
  • zaslaním reklamácie na adresu:

    Akcent 2000 sro
    Sokolovská 1345
    698 01 Veselí nad Moravou
    alebo e-mail: akcent.nabytek@seznam.cz

Po obdržaní oznámenia o závadách predávajúci obratom (najneskôr však do piatich pracovných dní) informuje kupujúceho o ďalšom postupe v závislosti na druhu tovaru, predovšetkým o predpokladanom čase opravy a spôsobe vybavenia reklamácie (oprava, výmena, vrátenie kúpnej ceny).

Je nutné doručiť tovar v originálnom obale, príp. v obale vhodnom a dostatočne chrániacim daný výrobok. Pre úspešné vybavenie reklamácie je taktiež nevyhnutné, aby bol kupujúci schopný predložiť daňový doklad (faktúru).

Ak je závada na tovare opraviteľná (väčšina prípadov), je oprava prevedená bezplatne, v opačnom prípade bude tovar vymenený na náklady predávajúceho. Reklamácia, vrátane odstránenia vady, bude vybavená bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie, pokiaľ sa predávajúci s kupujúcim nedohodne inak. Náklady na doručenie tovaru predávajúcemu nesie kupujúci. Náklady na doručenie opraveného alebo vymeneného tovaru kupujúcemu nesie predávajúci.

Nárok na uplatnenie záruky zaniká v nasledujúcich prípadoch:

  • porušením ochranných pečatí a nálepiek, pokiaľ na výrobku sú
  • neodbornou inštaláciou, zaobchádzaním či obsluhou, použitím, ktoré sú v rozpore s užívateľskou príručkou
  • používaním tovaru v podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojimi parametrami parametrom uvedeným v dokumentácii
  • tovar bol poškodený živlami
  • tovar bol poškodený nadmerným zaťažovaním alebo používaním v rozpore s podmienkami, uvedenými v dokumentácii

3. Práva z vadného plnenia

Práva a povinnosti zmluvných strán ohľadom práv z chybného plnenia sa riadia príslušnými všeobecne záväznými predpismi (najmä ustanoveniami § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 zákona č. 89/2012 Zb., Občianskeho zákonníka).

Predávajúci zodpovedá spotrebiteľovi, že vec pri prevzatí nemá vady. Najmä predávajúci zodpovedá spotrebiteľovi, že v čase, keď spotrebiteľ vec prevzal,

  • má vec vlastnosti, ktoré si strany dojednali, a chýba ak dojednania, také vlastnosti, ktoré predávajúci alebo výrobca popísal alebo ktoré kupujúci očakával vzhľadom na povahu tovaru a na základe reklamy nimi vykonávané,
  • sa vec hodí k účelu, ktorý pre jej použitie predávajúci uvádza alebo ku ktorému sa vec tohto druhu bežne používa,
  • vec zodpovedá akosťou alebo prevedením dohovorené vzorky alebo predlohe, ak bola akosť alebo vyhotovenie určené podľa dohodnutého vzorky alebo predlohy,
  • je vec v zodpovedajúcom množstve, miere alebo hmotnosti a
  • vec vyhovuje požiadavkám právnych predpisov.

Ak nemá vec vyššie uvedené vlastnosti, môže spotrebiteľ požadovať aj dodanie novej veci bez vád, ak to nie je vzhľadom k povahe vady neúmerné, ale ak sa vada týka len súčasti veci, môže spotrebiteľ požadovať len výmenu súčasti; ak to nie je možné, môže odstúpiť od zmluvy. Ak je to však vzhľadom k povahe vady neúmerné, najmä ak možno vadu odstrániť bez zbytočného odkladu, má spotrebiteľ právo na bezplatné odstránenie vady. Právo na dodanie novej veci, alebo výmenu súčasti má spotrebiteľ aj v prípade odstrániteľné vady, ak nemôže vec riadne užívať pre opakovaný výskyt vady po oprave alebo pre väčší počet vád. V takom prípade má spotrebiteľ aj právo od zmluvy odstúpiť.

Ak neodstúpi spotrebiteľ od zmluvy alebo neuplatní Ak právo na dodanie novej veci bez vád, na výmenu jej súčasti alebo na opravu veci, môže požadovať primeranú zľavu. Spotrebiteľ má právo na primeranú zľavu aj v prípade, že mu predávajúci nemôže dodať novú vec bez vád, vymeniť jej súčasť alebo vec opraviť, ako aj v prípade, že predávajúci neuskutoční nápravu v primeranom čase alebo že by zjednanie nápravy spotrebiteľovi pôsobilo značné ťažkosti.

Právo z vadného plnenia kupujúcemu nenáleží, ak kupujúci pred prevzatím veci vedel, že vec má vadu, alebo ak kupujúci vadu sám spôsobil.

Spotrebiteľ je oprávnený uplatniť právo z vady, ktorá sa vyskytne u spotrebného tovaru v čase dvadsiatich štyroch mesiacov od prevzatia. Ak sa prejavia vada v priebehu šiestich mesiacov od prevzatia, má sa za to, že vec bola vadná už pri prevzatí.


8) Zákazková výroba

Väčšina objednávaného tovaru nie je vedená skladom a vzhľadom k jeho rozmanitosti - výber rozmeru, farieb prevedenie atď. - Je vyrábané na zákazku, tzn. podľa prijatých objednávok zákazníkov je ešte len zadávané do výroby. Preto je u rady tovar termín dodania 1-6 týždňov. Platí, že ak je pri tovare vzorkovník, z ktorého si môžete vybrať tovar v rôznych prevedeniach - rozmeroch, farbách, čalúnenie, je vyrábané na zákazku. Na zákazkové tovaru si vyhradzujeme právo vyžiadať si od zákazníka zaplatenie zálohy vo výške 30% hodnoty objednávky. Zákazková výroba sa nevzťahuje na matrace a rošty, pokiaľ sa nejedná o atypický rozmer.


9) Odstúpenie od kúpnej zmluvy zákazníkom

Podľa § 1829 ods. 1 Občianskeho zákonníka máte ako spotrebiteľ možnosť odstúpiť od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru (v prípade, že predmetom kúpnej zmluvy je niekoľko druhov tovaru alebo dodanie niekoľkých častí, plynie táto lehota odo dňa prevzatia poslednej dodávky tovaru). Odstúpenie od kúpnej zmluvy musí byť predávajúcemu odoslané v lehote uvedenej v přechozí vete.

Pred zaslaním tovaru späť nás písomne ​​informujte, že žiadate o odstúpenie od zmluvy, uveďte číslo objednávky, dátum nákupu a číslo účtu pre vrátenie peňazí. Hotovosť sa môže vrátiť aj v hotovosti v ústredí spoločnosti alebo v jednom z priestorov.

Spotrebiteľ je povinný dokázať nákup tovaru (najlepšie doklad o kúpe). Neodosielajte tovar za dobierku. Odporúčame poistenie vášho produktu.

V prípade, že kupujúci podľa predchádzajúcich odsekov odstúpi od zmluvy, vráti predávajúci peňažné prostriedky prijaté od kupujúceho (okrem sumy predstavujúce dodatočné náklady na dodanie tovaru vzniknuté v dôsledku kupujúci zvoleného spôsobu dodania tovaru, ktorý je iný ako najlacnejší spôsob štandardného dodania tovaru ponúkaný predávajúcim) do 14 dní po tom, ako kupujúci odstúpil od kúpnej zmluvy, rovnako ako predajca prijal od kupujúceho, pokiaľ kupujúci neurčí inak. Predávajúci je taktiež oprávnený vrátiť plnenie poskytnuté kupujúcim už pri vrátení tovaru kupujúcim či iným spôsobom, ak s tým kupujúci bude súhlasiť a nevzniknú tým kupujúcemu ďalšie náklady. Ak odstúpi kupujúci od kúpnej zmluvy, predávajúci nie je povinný vrátiť prijaté peňažné prostriedky kupujúcemu skôr, než mu kupujúci tovar vráti alebo preukáže, že tovar predávajúcemu odoslal. Ak odstúpi kupujúci od kúpnej zmluvy, nesie kupujúci náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu, a to aj v tom prípade, keď tovar nemôže byť vrátený pre svoju povahu poštou.

Toto ustanovenie zákona nemožno chápať ako možnosť bezplatného zapujceni tovaru. Spotrebiteľ v prípade využitia práva na odstúpenie od zmluvy do 14 dní od prevzatia plnenia, musí predávajúcemu do 14 dní od odstúpenia od zmluvy vydať všetko, čo na základe kúpnej zmluvy získal. Ak to už nie je dobre možné (napr. V medziobdobí bol tovar zničený alebo spotrebovaný), musí spotrebiteľ poskytnúť peňažnú náhradu ako protihodnotu toho, čo už nemôže byť vydané. Ak je vrátený tovar poškodený len čiastočne, predávajúci si môže nárokovať nárok na náhradu škody voči spotrebiteľovi a započítať jeho nárok na vrátenú kúpnu cenu. V takomto prípade je predávajúci povinný preukázať škodu. V takom prípade predávajúci vráti iba zníženú kúpnu cenu.

Po prevzatí tovaru kupujúcim je predajca oprávnený kedykoľvek odstúpiť od kúpnej zmluvy. V takom prípade predávajúci bez zbytočného odkladu vráti kúpnu cenu kupujúcemu na účet určený kupujúcim.

Ak je spoločne s tovarom poskytnutý kupujúcemu darček, je darovacia zmluva medzi predávajúcim a kupujúcim uzatvorená s rozväzovacej podmienkou, že ak dôjde k odstúpeniu od kúpnej zmluvy kupujúcim, stráca darovacia zmluva ohľadom takéhoto darčeka účinnosti a kupujúci je povinný spolu s tovarom predávajúcemu vrátiť aj Poskytnutý darček.

Spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy v súlade s ustanoveniami § 1837 Občianskeho zákonníka, najmä v prípade zmlúv:

  • poskytovaní služieb, ak boli splnené s jeho predchádzajúcim výslovným súhlasom pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy a podnikateľ pred uzatvorením zmluvy oznámil spotrebiteľovi, že v takom prípade nemá právo na odstúpenie od zmluvy,
  • dodávke tovaru alebo služby, ktorých cena závisí na výchylkách finančného trhu nezávisle na vôli podnikateľa a ku ktorému môže dôjsť počas lehoty na odstúpenie od zmluvy,
  • dodávke tovaru, ktorý bol upravený podľa priania spotrebiteľa alebo pre jeho osobu,
  • oprave alebo údržbe vykonanej v mieste určenom spotrebiteľom na jeho žiadosť; To neplatí v prípade následného vykonania nevyžiadaných opráv alebo dodania iných náhradných dielov, ako sú požadované opravy,
  • dodávke tovaru v uzavretom obale, ktoré spotrebiteľ z obalu vyňal a z hygienických dôvodov ho nie je možné vrátiť,
  • dodávke tovaru, ktoré bolo vyrobené na zákazku.



10) Zrušenie objednávky predávajúcim

V prípade, že sa tovar už nevyrába alebo nedodáva, alebo sa výrazne zmenila cena a zákazník zmenu neakceptuje, predávajúci si vyhradzuje právo na zrušenie objednávky. Predávajúci si vyhradzuje právo na storno objednávky aj v prípade, keď nie je schopný splniť požiadavky zákazníka. Vo výnimočných situáciách si predávajúci vyhradzuje právo na storno objednávky bez udania dôvodu. Predávajúci bez omeškania zákazníka kontaktuje a o vzniknutej situácii ho informuje.

Ak už bola časť alebo celá objednávka uhradená, bude čiastka vrátená späť spôsobom, na ktorom sa obe strany dohodnú.

Predávajúci má právo objednávku stornovať aj v prípade, že zákazník vyplní chybné alebo neúplné kontaktné údaje.


11) Informace o tovare a cene

  1. Informace o tovaru uvedené vo webovom rozhraní obchodu sú čerpané z informačnej databázy dodávateľa a verejne prístupných zdrojo výrobcov tovaru. Obrázky zobrazené pri výrobku sú len ilustračné. Dodávateľ si vyhradzuje právo na možné technické a materiálové úpravy vrátane farebných odchýlok, ktoré neovplyvňujú obvyklé použitie a deklarované rozmerové a úžitkové vlastnosti zobrazeného tovaru.
  2. Všetky prípadnej akčné ceny tovaru uvedené vo webové rozhranie obchodu platia iba do uvedeného času, alebo do vypredania zásob, pokiaľ pri konkrétnom tovare nie je uvedené inak .

12) Ochrana osobných dát

Informácie o zákazníkoch sú uchovávané v súlade s platnými zákonmi Slovenskej republiky, najmä so zákonom o ochrane osobných údajov č. 101/2000 Zb. v znení neskorších dodatkov a predpisov. Kupujúci uzatvorením zmluvy súhlasí so spracovaním a zhromažďovaním svojich osobných údajov v databáze predávajúceho po úspešnom splnení zmluvy a to až do doby jeho písomného vyjadrenia nesúhlasu s týmto spracovaním. Kupujúci má právo prístupu k svojim osobným údajom, právo na ich opravu vrátane ďalších zákonných práv k týmto údajom. Osobné údaje je možné na základe písomnej žiadosti zákazníka odstrániť z databázy. Osobné údaje zákazníkov sú plne zabezpečené proti zneužitiu. Osobné údaje zákazníkov dodávateľ neposkytuje žiadnej ďalšej osobe. Výnimku predstavujú externý dopravcovia, ktorým sú osobné údaje zákazníkov predávané v minimálnom rozsahu, ktorý je nutný pre doručenie tovaru.


 13)  Kontakt

Akcent 2000 s.r.o.
Sokolovská 1345
698 01 Veselí nad Moravou

IČO: 49970381
DIČ: CZ49970381
Společnost je zapsána v OR vedeného Krajským soudem v Brně oddíl C, vložka 13536

Tel.: 511 146 751 (Po-Pá 8:00-17:00)
Tel.: 518 323 351 (Po-Pá 9:00-17:00, So 9:00-11:00)

Bankovní spojení: 1443256309/0800 Česká Spořitelna

Bankovní spojení IBAN: CZ07 0800 0000 0014 4325 6309 SWIFT: GIBACZPX

Rychlou odpověď na Váš dotaz získáte použitím formuláře.