Přeskočit na: obsah, hlavní­ menu

nábytok do Vášho domova


Vyhledávání­

Nákupný poriadok

Pred nákupom si pozorne prečítajte nákupný poriadok. V prípade, že ste nenašli informáciu, ktorú ste hľadali, kontaktujte nás .

Tieto obchodné podmienky platia pre nákup v internetových obchodoch prevádzkovaných spoločnosťou Akcent 2000 sro od 20.12. 2022.

Odoslaním objednávky kupujúci potvrdzuje, že sa zoznámil s nákupným a reklamačným poriadkom internetového obchodu ketyban.sk a že s ním súhlasí. Návrhom na uzavretie kúpnej zmluvy je umiestnenie ponúkaného tovaru dodávateľom na stránky, kúpna zmluva vzniká odoslaním objednávky kupujúcim-spotrebiteľom a prijatím objednávky dodávateľom. Toto prijatie dodávateľ bezodkladne potvrdí kupujúcemu informatívnym e-mailom na zadaný e-mail, na vznik zmluvy však toto potvrdenie nemá vplyv. Vzniknutú zmluvu (vrátane dohodnutej ceny) možno meniť alebo rušiť len na základe dohody strán alebo na základe zákonných dôvodov.



1) Výber tovaru a jeho objednania

Z ponuky tovaru môžete vyberať niekoľkými spôsobmi. Najjednoduchšie je zadanie konkrétneho typu produktu, ak ho poznáte, do okienka Vyhľadať (v pravej hornej časti obrazovky). Nájsť správny výrobok priamo pre Vás môžete tiež prechádzaním menu alebo pomocou parametrického vyhľadávania (dĺžka, šírka, výška, poťah, do hmotnosti).

Zvoľte požadovaný poťah a rozmer kliknutím na príslušnú cenu. Ďalej zvoľte počet kusov a vybraný tovar vložte do košíka. Tu vidíte všetky potrebné informácie - názov tovaru, typ poťahu, rozmer, váhové zaťaženie, počet kusov, celkovú cenu bez is DPH. Ak už máte v košíku všetko, dajte Pokračovať k voľbe dopravy a platby a zaškrtnite ponúkanú dopravu a typ platby.

  • osobné vyzdvihnutie na predajni Akcent 2000 sro, Sokolovská 1345, Veselí nad Moravou, zadarmo každý všedný deň od 9-12 a od 13-17 hodín, v sobotu od 9 - 11 hodín po predchádzajúcej dohode
  • štandardné doručenie prepravnou službou za 17€ (vrátane DPH). Pri cene objednávky nad 165€ doprava po SR ZADARMO, pokiaľ nie je v cene přapravy na konci objednávky uvedené inak.

Nasleduje vyplnenie správnych dodacích a fakturačných údajov. Do políčka Poznámka uveďte prípadné otázky a spresnenie týkajúce sa Vašej objednávky.

Predposlednom krokom je kontrola všetkých údajov.

Stlačením Potvrďte nákup je nákup na konci a spotrebiteľ uzatvára kúpnu zmluvu. Na monitore sa Vám zobrazí evidenčné číslo Vašej objednávky a na Vami zadaný e-mail bude odoslané potvrdenie o prijatí objednávky.

Najneskôr následný pracovný deň Vás kontaktujeme s informáciami dostupnosti a dodania tovaru a to najmä v prípade, že je pri tovare uvedená dodacia doba dlhšia ako 30 dní.


2) Prevzatie tovaru

Pri preberaní objednaného tovaru sa presvedčte, či nie je mechanicky poškodený a či zodpovedá Vami objednanému modelu a množstva.

Pri prevzatí tovaru od prepravcu je kupujúci povinný skontrolovať neporušenosť obalov tovaru av prípade akýchkoľvek závad toto bezodkladne oznámiť prepravcovi a súčasne o tejto skutočnosti urobiť zápis o poškodení do prepravného listu či spísať s prepravcom reklamačný protokol a tento bez zbytočného odkladu zaslať e-mailom predávajúcemu. V prípade zistenia porušenia obalu nemusí kupujúci zásielku od prepravcu prevziať.

Kupujúci ďalej v deň prevzatia skontroluje kompletnosť tovaru, najmä že balenie obsahuje všetko, čo obsahovať má.

Akékoľvek nezrovnalosti treba predávajúcemu nahlásiť pri osobnom prevzatí na mieste, pri prevzatí od prepravcu je vyznačiť v preberacom protokole prepravcu alebo kupujúci môže prevzatie zásielky odmietnuť, alebo vždy je možné nahlásiť na e-mail info@ketyban.sk. Ďalej predajcu v prípade prevzatia od prepravcu odporúča priložiť fotodokumentáciu poškodenia a obalu.

Týmito dojednaniami nie je dotknutá zákonná lehota na uplatnenie práv z chybného plnenia. Dodatočná reklamácia neúplnosti alebo vonkajšieho poškodenia zásielky nezbavuje kupujúceho práva vec reklamovať, dáva však predajcovia možnosť preukázať, že sa nejedná o rozpor s kúpnou zmluvou.

Podpisom prepravcovi potvrdzujete, že ste zásielku prevzali v poriadku a nepoškodenú. Ak zistíte závadu, tovar nepreberajte a na mieste s vodičom spíšte reklamačný protokol. Viac informácií Vám poskytneme na tel .: +420 511 146 748


3) Dodanie tovaru

Termín dodania je závislý na druhu objednaného tovaru. V prevažnej väčšine prípadov sa pohybuje v rozmedzí 5-10 pracovných dní. Na detaile každého výrobku sa zobrazuje textová informácia o dostupnosti tovaru. Ak je stav Skladom - tovar je reálne na sklade s možnosťou dodania od 24h do 3 dní.

Prevádzkovateľ sa zaväzuje, podľa svojich možností, v záujme svojom a predovšetkým s ohľadom na zákazníka, znížiť dodaciu lehotu na najmenšiu možnú dobu. V súlade s tým zákazník súhlasí, aby jeho objednávka mohla byť v prípade potreby pre účely logistickej optimalizácie rozdelená do čiastkových objednávok dodaných jednou prepravnou firmou.

Pokiaľ Vám termín dodania avizovaný u tovaru nevyhovuje, povedzte nám požadovaný termín do poznámky v objednávke. Ak nastane prípad, kedy si zákazník tovar nemôže prevziať v termíne, ktorý bol uvedený v čase objednania u tovaru, uskladníme tovar bezplatne po dobu 7 dní. Za každý nasledujúci deň bude u nadrozmerného tovaru (sedačky, obývacie steny, predsieňové steny, rohové lavice) účtované skladné vo výške 2€/deň. Deň pred expedíciou nadrozmerného tovar sa spotrebiteľ telefonicky spojí so zákazníkom a dohodnú sa spoločne na termínu dodania. V prípade, že dôjde u nadrozmerného tovaru k márnemu závozu, spôsobeným zo strany zákazníka, bude márny závoz účtovaný navyše k objednávke.

Kupujúci je povinný tovar riadne pri prevzatí od dopravcu skontrolovať. Pokiaľ kupujúci pri dodaní tovaru dopravcom zistí poškodenie zásielky, o ktorom má za to, že bolo spôsobené pri preprave, alebo ak počet skutočne dodaných balíkov nezodpovedá počtu balíkov uvedených na prepravnom liste dopravcu, odporúča sa pre takúto reklamáciu kupujúcemu nasledujúci postup. Kupujúci uvedie vady alebo nesprávny počet balíkov ako výhradu do prepravného listu dopravcu a následne vypíše reklamačný formulár na internetovej stránke predávajúceho uvedenej vyššie alebo odošle elektronickou poštou predávajúcemu, a to bez zbytočného odkladu, najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa, kedy bola kupujúcemu zásielka doručená. Kupujúci by pokiaľ možno nemal so zásielkou nijako manipulovať a mal by zabezpečiť uchovanie obalu, v ktorom mu bola zásielka doručená. Kupujúci súčasne zašle fotodokumentáciu poškodeného tovaru, obalu a protokolu dopravcu.


4) Spôsob doručenia

Tovar zasielame prostredníctvom prepravnej firmy alebo vlastnou prepravou po celej ČR a SR. Pri tovare, u ktorého je uvedená doprava zdarma alebo u objednávok matracov, roštov, polvečení, přkrývek a vankúšov, v celkovej hodnote nad 165€ vr. DPH ponúkame prepravu pre SR ZADARMO. V opačnom prípade si účtujeme prepravné minimálne vo výške 17€ vr. DPH za celú objednávku pokiaľ nie je v cene prepravy na konci objednávky uvedené inak. Cena prepravy je vždy uvedená na konci objednávky.

Tovar, ktorý máme skladom a ak je objednávka spracovaná do 12h, expedujeme obvykle ešte v ten istý deň.

Pre okolie sídla prevádzkarne môže prevádzkovateľ zaisťovať dopravu vlastným rozvozom.


5) Možnosti platby

Ponúkame Vám niekoľko možností, ako uskutočniť platbu. V prípade, že chcete platbu vykonať v Eurách, uveďte toto do poznámky k objednávke, cena bude prepočítaná podľa aktuálneho kurzu.

  • na dobierku pri prevzatí tovaru
  • osobne v hotovosti pri prevzatí tovaru na predajni vo Veselí nad Moravou
  • prevodom na účet (číslo účtu a variabilný symbol Vám budú oznámené po vykonaní objednávky)

6) Záručný list, daňový doklad

Záručná doba je 24 mesiacov od dátumu predaja. Všetky ponúkané značky majú servisné zastúpenie v SR, kontakty na nich sú uvedené v záručných listoch alebo na internetových stránkach výrobcov.

V niektorých prípadoch záručný list nahradzuje predajný doklad, ak je tomu tak, pre reklamáciu je potrebné iba tento doklad.

Ako postupovať pri reklamovanie tovaru sa dočítate v sekcii Reklamácie.


7) Kúpna zmluva


Všetky zmluvné vzťahy sú uzavreté v súlade s právnym poriadkom Českej republiky. Ak je zmluvnou stranou spotrebiteľ, riadia sa vzťahy neupravené obchodnými podmienkami občianskym zákonníkom (č. 89/2012 Zb.) A zákonom o ochrane spotrebiteľa (č. 634/1992 Zb.). Ak je zmluvnou stranou nie spotrebiteľ, riadia sa vzťahy neupravené obchodnými podmienkami občianskym zákonníkom (č. 89/2012 Zb.).

Ustanovenia odlišné od obchodných podmienok je možné dojednať v kúpnej zmluve. Odlišné dojednania v kúpnej zmluve majú prednosť pred ustanoveniami obchodných podmienok.

Ustanovenia obchodných podmienok sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy. Kúpna zmluva a obchodné podmienky sú vyhotovené v slovenskom jazyku. Kúpnu zmluvu možno uzavrieť v slovenskom jazyku.

Znenie obchodných podmienok môže predávajúci meniť či doplňovať. Týmto ustanovením nie sú dotknuté práva a povinnosti vznikajúce po dobu účinnosti predchádzajúceho znenia obchodných podmienok.

Odoslaním objednávky kupujúci potvrdzuje, že sa zoznámil s nákupným a reklamačným poriadkom internetového obchodu ketyban.sk a že s ním súhlasí. Návrhom na uzavretie kúpnej zmluvy je umiestnenie ponúkaného tovaru dodávateľom na stránky, kúpna zmluva vzniká odoslaním objednávky kupujúcim-spotrebiteľom a prijatím objednávky dodávateľom. Toto prijatie dodávateľ bezodkladne potvrdí kupujúcemu informatívnym e-mailom na zadaný e-mail, na vznik zmluvy však toto potvrdenie nemá vplyv. Vzniknutú zmluvu (vrátane dohodnutej ceny) je možné meniť alebo rušiť iba na základe dohody strán alebo na základe zákonných dôvodov.

Pred zaslaním objednávky predávajúcemu je kupujúcemu umožnené skontrolovať a meniť údaje, ktoré do objednávky kupujúci vložil, a to aj s ohľadom na možnosť kupujúceho zisťovať a opravovať chyby vzniknuté pri zadávaní dát do objednávky. Objednávku odošle kupujúci predávajúcemu kliknutím na tlačidlo "Potvrdit nákup".

Ak nie je kupujúcim spotrebiteľ, návrhom na uzavretie kúpnej zmluvy je odoslaná objednávka tovaru kupujúcim a samotná kúpna zmluva je uzatvorená momentom doručenia záväzného súhlasu predávajúceho kupujúcemu s týmto jeho návrhom.

Uzatvorením kúpnej zmluvy kupujúci potvrdzuje, že sa zoznámil s týmito obchodnými podmienkami, vrátane reklamačného poriadku, a že s nimi súhlasí. Na tieto obchodné podmienky a reklamačný poriadok je kupujúci dostatočným spôsobom pred vlastným uskutočnením objednávky upozornený a má možnosť sa s nimi zoznámiť.

Webové rozhranie obchodu obsahuje informácie o tovare, a to vrátane uvedenia cien jednotlivého tovaru a nákladov za vrátenie tovaru, ak tento tovar zo svojej podstaty zvyčajne nemožno vrátiť poštovou cestou. Ceny tovaru sú uvedené vrátane dane z pridanej hodnoty a všetkých súvisiacich poplatkov. Ceny tovaru zostávajú v platnosti po dobu, kedy sú zobrazované vo webovom rozhraní obchodu. Týmto ustanovením nie je obmedzená možnosť predávajúceho uzatvoriť kúpnu zmluvu za individuálne dohodnutých podmienok.

Predávajúci si okrem iného vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť pred uzavretím kúpnej zmluvy, na základe dohody s kupujúcim, v týchto prípadoch: tovar sa už nevyrába alebo nedodáva alebo sa výrazným spôsobom zmenila cena dodávateľa tovaru. V prípade, že Kupujúci zaplatil už časť alebo celú sumu kúpnej ceny, bude mu táto čiastka prevedená späť na jeho účet alebo adresu a k uzatvoreniu Kúpnej zmluvy nedôjde.

Na darčeky, ktoré sú poskytované úplne zadarmo, nie je možné uplatňovať akékoľvek práva spotrebiteľa. Takýto tovar spĺňa podmienky Darovacia zmluvy a všetky normy podľa platnej legislatívy ČR.

Predávajúci je vždy oprávnený v závislosti na charaktere objednávky (množstvo tovaru, výška kúpnej ceny, predpokladané náklady na dopravu) požiadať kupujúceho o dodatočné potvrdenie objednávky (napríklad písomne ​​či telefonicky).

Kupujúci súhlasí s použitím komunikačných prostriedkov na diaľku pri uzatváraní kúpnej zmluvy. Náklady vzniknuté kupujúcemu pri použití komunikačných prostriedkov na diaľku v súvislosti s uzatvorením kúpnej zmluvy (náklady na internetové pripojenie, náklady na telefónne hovory) si hradí kupujúci sám, pričom tieto náklady sa nelíši od základnej sadzby.

V prípade, keď kupujúci odmietne tovar prevziať, a to aj v štádiu, keď tovar ešte nebol expedovaný, dochádza tým k porušeniu kúpnej zmlovy podľa zákona č. 89/2012 Zb. občianskeho zákonníka. V takom prípade si vyhradzujeme právo na náhradu škody vo výške zodpovedajúcej poštovnému, balnému a naskladneniu a vyskladneniu nevyzdvihnutého tovaru.


8) Práva z chybného plnenia

8.1. Záručné podmienky

V prípade osobného odberu tovaru je kupujúci povinný tovar prekontrolovať pri jeho prevzatí a prípadné zjavné vady je povinný ihneď riešiť s predávajúcim. Zjavné vady, uplatnené u predávajúceho neskôr, nebudú predávajúcim uznané.

Dĺžka záručnej doby sa riadi platnými ustanoveniami zákona, činí teda 24 mesiacov s výnimkami, stanovenými zákonom. Záručná doba začína plynúť prevzatím tovaru kupujúcim a predlžuje sa o dobu, po ktorú bol výrobok v záručnej opravovni. V prípade výmeny tovaru začína záručná doba plynúť od začiatku.

8.2. Uplatnenie reklamácie

V prípade, že kupujúci objaví na dodanom výrobku počas záručnej doby vadu, ktorá nebola spôsobená jeho nevhodným používaním, má právo na reklamáciu tovaru. Túto reklamáciu môže uplatniť jednou z nasledujúcich možností:

  • osobne v prevádzke predávajúceho (najrýchlejší spôsob)
  • zaslaním reklamácie na adresu:

    Akcent 2000 sro
    Sokolovská 1345
    698 01 Veselí nad Moravou
    alebo e-mail: akcent.nabytek@seznam.cz

Po obdržaní oznámenia o závadách predávajúci obratom (najneskôr však do piatich pracovných dní) informuje kupujúceho o ďalšom postupe v závislosti na druhu tovaru, predovšetkým o predpokladanom čase opravy a spôsobe vybavenia reklamácie (oprava, výmena, vrátenie kúpnej ceny).

Je vhodné doručiť tovar v originálnom obale, príp. v obale vhodnom a dostatočne chrániacom daný výrobok. Pre rýchlejšie vybavenie reklamácie je tiež vhodné, aby bol kupujúci schopný predložiť doklad o kúpe.

Ak je závada na tovare opraviteľná (väčšina prípadov), je oprava prevedená bezplatne, v opačnom prípade bude tovar vymenený na náklady predávajúceho. Reklamácia, vrátane odstránenia vady, bude vybavená bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie, pokiaľ sa predávajúci s kupujúcim nedohodne inak. Náklady na doručenie tovaru predávajúcemu nesie kupujúci. Náklady na doručenie opraveného alebo vymeneného tovaru kupujúcemu nesie predávajúci.

Ak je pri tovare predĺžená záručná doba a uplynie 2-ročná záručná doba, je doba na vybavenie reklamácie 90 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Aby mohla byť predĺžená záručná doba uznaná, musia byť splnené podmienky, ktoré sú pre predĺženú záručnú dobu u tovaru uvedené. Napr. registrácia produktu u výrobcu. U matracov sa predĺžená záručná doba vzťahuje vždy len na jadro matraca.

8.3. odmietnutie reklamácie

  1. Predávajúci je oprávnený odmietnuť prijatie Tovar do reklamácie, pokiaľ je Tovar znečistené alebo sú znečistené jeho súčasti.
  2. Predávajúci je oprávnený odmietnu reklamáciu Tovar tiež v prípade, že tovar nie je odovzdávané v súlade s hygienickými predpismi a všeobecnými hygienickými zásadami.

8.4. Práva z vadného plnenia

Práva a povinnosti zmluvných strán ohľadne práv z chybného plnenia sa riadi príslušnými všeobecne záväznými predpismi (najmä ustanoveniami § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 zákona č. 89/2012 Zb., Občianskeho zákonníka).

Predávajúci zodpovedá spotrebiteľovi, že vec pri prevzatí nemá vady. Najmä predávajúci zodpovedá spotrebiteľovi, že v čase, keď spotrebiteľ vec prevzal,

  • má vec vlastnosti, ktoré si strany dohodli, a chýba ak dojednania, také vlastnosti, ktoré predávajúci alebo výrobca opísal alebo ktoré kupujúci očakával vzhľadom na charakter tovaru a na základe reklamy nimi vykonávané,
  • sa vec hodí k účelu, ktorý pre jej použitie predávajúci uvádza alebo ku ktorému sa vec rovnakého druhu bežne používa,
  • vec zodpovedá kvalitou alebo prevedením dohovorené vzorky alebo predlohe, ak bola akosť alebo prevedenie určené podľa dohodnutého vzorky alebo predlohy,
  • je vec v zodpovedajúcom množstve, miere alebo hmotnosti a
  • vec vyhovuje požiadavkám právnych predpisov.


Ustanovenia uvedené v čl. 8.3. obchodných podmienok sa nepoužijú u tovaru predávaného za nižšiu cenu na vadu, pre ktorú bola nižšia cena dohodnutá, na opotrebenie tovaru spôsobené jeho obvyklým užívaním, u použitého tovaru na vadu zodpovedajúce miere používania alebo opotrebenia, ktorú tovar mal pri prevzatí kupujúcim, alebo ak vyplýva to z povahy tovaru.

Ak nemá vec vyššie uvedené vlastnosti, môže spotrebiteľ požadovať aj dodanie nové veci bez vád, ak to nie je vzhľadom k povahe vady neprimerané, ale ak sa vada týka len súčasti veci, môže spotrebiteľ požadovať len výmenu súčasti; ak to nie je možné, môže odstúpiť od zmluvy. Ak je to však vzhľadom k povahe vady neúmerné, najmä ak možno vadu odstrániť bez zbytočného odkladu, má spotrebiteľ právo na bezplatné odstránenie vady. Právo na dodanie nové veci, alebo výmenu súčasti má spotrebiteľ aj v prípade odstrániteľné vady, ak nemôže vec riadne užívať pre opakovaný výskyt vady po oprave alebo pre väčší počet vád alebo v prípade veľmi závažnej chyby. V takom prípade má spotrebiteľ aj právo od zmluvy odstúpiť.

Ak neodstúpi spotrebiteľ od zmluvy alebo neuplatní Ak právo na dodanie novej veci bez vád, na výmenu jej súčasti alebo na opravu veci, môže požadovať primeranú zľavu. Spotrebiteľ má právo na primeranú zľavu aj v prípade, že mu predávajúci nemôže dodať novú vec bez vád, vymeniť jej súčasť alebo vec opraviť, ako aj v prípade, že predávajúci nevykoná nápravu v primeranom čase, alebo že by zaistenie nápravy spotrebiteľovi pôsobilo značné ťažkosti.

Podľa ust. § 1924 zákona č. 89/2012 Zb. Občiansky zákonník, kto má právo podľa § 1923, patrí mu aj náhrada nákladov účelne vynaložených pri uplatnení tohto práva.

Spotrebiteľ je oprávnený uplatniť právo zo vady, ktorá sa vyskytne u spotrebného tovaru v čase dvadsiatich štyroch mesiacov od prevzatia. Ak sa prejavia vada v priebehu dvanástich mesiacov od prevzatia, má sa za to, že vec bola chybná už pri prevzatí.

Ďalšie práva a povinnosti strán súvisiace so zodpovednosťou predávajúceho za vady môže upraviť reklamačný poriadok predávajúceho.

8.5. Práva z chybného plnenia kupujúcemu nenáleží v prípade
  • že kupujúci pred prevzatím veci vedel, že vec má vadu, alebo ak kupujúci vadu sám spôsobil,
  • nenahlásanie zjavných vád pri prevzatí tovaru,
  • poškodenie tovaru pri preprave v prípade vlastnej prepravy kupujúceho,
  • používania či umiestnenie tovaru v nevhodných podmienkach (vlhkosť, chemické a mechanické vplyvy, poveternostné podmienky atď.),
  • neodbornej montáže, zaobchádzania, obsluhy alebo zanedbanie povinnej starostlivosti o tovaru zo strany kupujúceho,
  • poškodenie veci nevhodným spôsobom ošetrenia,
  • poškodenie tovaru nadmerným zaťažovaním alebo používaním v rozpore so všeobecnými zásadami, technickými normami alebo bezpečnostnými predpismi platnými na území Slovenskej republiky,
  • opotrebenie veci spôsobené jej obvyklým užívaním,
  • nekvalitné prípravy podkladov (nerovnosť stien a podláh) pre realizáciu montáže,
  • poškodenie veci akoukoľvek inou činnosťou kupujúceho.
Za chybu tovaru sa nepovažuje (okrem iného) obvyklý farebný alebo štruktúrovaný rozdiel u prírodných materiálov (napr. Koža), textilných a umelých materiálov (napr. Ak sú u nábytkových látok drobné odchýlky vo vzore látky alebo farebnom tóne) a lakovaných plôch. Za chybu tovaru sa nepovažujú tiež rozdiely rozmerov u čalúneného nábytku v rámci obvyklej tolerancie. Kupujúci berie na vedomie, že všetky rozmery uvedené v e-shope sú uvedené s možnou odchýlkou v rámci tejto obvyklej tolerancie.
8.6. Mimosúdne riešenie sporov

V prípade, že dôjde medzi nami a spotrebiteľom k vzniku spotrebiteľského sporu z kúpnej zmluvy alebo zo zmluvy o poskytovaní služieb, ktorý sa nepodarí vyriešiť vzájomnou dohodou, môže spotrebiteľ podať návrh na mimosúdne riešenie takéhoto sporu určenému subjektu mimosúdneho riešenia spotrebiteľských sporov, ktorým je:

Česká obchodní inspekce
Ústrední inšpektorát - oddelenie ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz

Spotrebiteľ môže využiť takisto platformu pre riešenie sporov online, ktorá je zriadená Európskou komisiou na adrese https://ec.europa.eu/consumers/odr/.


9) Zákazková výroba

Väčšina objednávaného tovaru nie je vedená skladom a vzhľadom k jeho rozmanitosti - výber rozmeru, farieb prevedenie atď. - Je vyrábané na zákazku, tzn. podľa prijatých objednávok zákazníkov je ešte len zadávané do výroby. Preto je u rady tovar termín dodania 1-6 týždňov. Platí, že ak je pri tovare vzorkovník, z ktorého si môžete vybrať tovar v rôznych prevedeniach - rozmeroch, farbách, čalúnenie, je vyrábané na zákazku. Na zákazkové tovaru si vyhradzujeme právo vyžiadať si od zákazníka zaplatenie zálohy vo výške 30% hodnoty objednávky. Zákazková výroba sa nevzťahuje na matrace a rošty, pokiaľ sa nejedná o atypický rozmer.


10) Odstúpenie od kúpnej zmluvy zákazníkom

Podľa § 1829 ods. 1 Občianskeho zákonníka máte ako spotrebiteľ možnosť odstúpiť od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru (v prípade, že predmetom kúpnej zmluvy je niekoľko druhov tovaru alebo dodanie niekoľkých častí, plynie táto lehota odo dňa prevzatia poslednej dodávky tovaru). Odstúpenie od kúpnej zmluvy musí byť predávajúcemu odoslané v lehote uvedenej v přechozí vete. Odstúpenie od kúpnej zmluvy je možné vykonať akýmkoľvek jednoznačným vyhlásením. Napr. zaslaním na e-mail: info@ketyban.sk

Na vybraný tovar predlžujeme lehotu na vrátenie tovaru na 30 dní. Viac informácií o tovare, ktorého sa to týka nájdete tu.

Pred zaslaním tovaru späť nás písomne ​​informujte, že žiadate o odstúpenie od zmluvy, uveďte číslo objednávky, dátum nákupu a číslo účtu pre vrátenie peňazí. Hotovosť sa môže vrátiť aj v hotovosti v ústredí spoločnosti alebo v jednom z priestorov.

Spotrebiteľ je povinný dokázať nákup tovaru (najlepšie doklad o kúpe). Neodosielajte tovar za dobierku. Odporúčame poistenie vášho produktu.

V prípade, že kupujúci podľa predchádzajúcich odsekov odstúpi od zmluvy, vráti predávajúci peňažné prostriedky prijaté od kupujúceho (okrem sumy predstavujúce dodatočné náklady na dodanie tovaru vzniknuté v dôsledku kupujúci zvoleného spôsobu dodania tovaru, ktorý je iný ako najlacnejší spôsob štandardného dodania tovaru ponúkaný predávajúcim) do 14 dní po tom, ako kupujúci odstúpil od kúpnej zmluvy, rovnako ako predajca prijal od kupujúceho, pokiaľ kupujúci neurčí inak. Predávajúci je taktiež oprávnený vrátiť plnenie poskytnuté kupujúcim už pri vrátení tovaru kupujúcim či iným spôsobom, ak s tým kupujúci bude súhlasiť a nevzniknú tým kupujúcemu ďalšie náklady. Ak odstúpi kupujúci od kúpnej zmluvy, predávajúci nie je povinný vrátiť prijaté peňažné prostriedky kupujúcemu skôr, než mu kupujúci tovar vráti alebo preukáže, že tovar predávajúcemu odoslal. Ak odstúpi kupujúci od kúpnej zmluvy, nesie kupujúci náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu, a to aj v tom prípade, keď tovar nemôže byť vrátený pre svoju povahu poštou.

Toto ustanovenie zákona nemožno chápať ako možnosť bezplatného zapujceni tovaru. Spotrebiteľ v prípade využitia práva na odstúpenie od zmluvy do 14 dní od prevzatia plnenia, musí predávajúcemu do 14 dní od odstúpenia od zmluvy vydať všetko, čo na základe kúpnej zmluvy získal. Ak to už nie je dobre možné (napr. V medziobdobí bol tovar zničený alebo spotrebovaný), musí spotrebiteľ poskytnúť peňažnú náhradu ako protihodnotu toho, čo už nemôže byť vydané. Ak je vrátený tovar poškodený len čiastočne, predávajúci si môže nárokovať nárok na náhradu škody voči spotrebiteľovi a započítať jeho nárok na vrátenú kúpnu cenu. V takomto prípade je predávajúci povinný preukázať škodu. V takom prípade predávajúci vráti iba zníženú kúpnu cenu. Spotrebiteľ zodpovedá podnikateľovi iba za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku nakladania s týmto tovarom inak, než je nutné na to, aby sa oboznámil s povahou, vlastnosťami a funkčnosťou tovaru.

Po prevzatí tovaru kupujúcim je predajca oprávnený kedykoľvek odstúpiť od kúpnej zmluvy. V takom prípade predávajúci bez zbytočného odkladu vráti kúpnu cenu kupujúcemu na účet určený kupujúcim.

Ak je spoločne s tovarom poskytnutý kupujúcemu darček, je darovacia zmluva medzi predávajúcim a kupujúcim uzatvorená s rozväzovacej podmienkou, že ak dôjde k odstúpeniu od kúpnej zmluvy kupujúcim, stráca darovacia zmluva ohľadom takéhoto darčeka účinnosti a kupujúci je povinný spolu s tovarom predávajúcemu vrátiť aj Poskytnutý darček.

Spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy v súlade s ustanoveniami § 1837 Občianskeho zákonníka, najmä v prípade zmlúv:

  • poskytovaní služieb, ak boli splnené s jeho predchádzajúcim výslovným súhlasom pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy a podnikateľ pred uzatvorením zmluvy oznámil spotrebiteľovi, že v takom prípade nemá právo na odstúpenie od zmluvy,
  • dodávke tovaru alebo služby, ktorých cena závisí na výchylkách finančného trhu nezávisle na vôli podnikateľa a ku ktorému môže dôjsť počas lehoty na odstúpenie od zmluvy,
  • dodávke tovaru, ktorý bol upravený podľa priania spotrebiteľa alebo pre jeho osobu,
  • oprave alebo údržbe vykonanej v mieste určenom spotrebiteľom na jeho žiadosť; To neplatí v prípade následného vykonania nevyžiadaných opráv alebo dodania iných náhradných dielov, ako sú požadované opravy,
  • dodávke tovaru v uzavretom obale, ktoré spotrebiteľ z obalu vyňal a z hygienických dôvodov ho nie je možné vrátiť,
  • dodávke tovaru, ktoré bolo vyrobené na zákazku.



11) Zrušenie objednávky predávajúcim

V prípade, že sa tovar už nevyrába alebo nedodáva, alebo sa výrazne zmenila cena a zákazník zmenu neakceptuje, predávajúci si vyhradzuje právo na zrušenie objednávky. Predávajúci si vyhradzuje právo na storno objednávky aj v prípade, keď nie je schopný splniť požiadavky zákazníka. Vo výnimočných situáciách si predávajúci vyhradzuje právo na storno objednávky bez udania dôvodu. Predávajúci bez omeškania zákazníka kontaktuje a o vzniknutej situácii ho informuje.

Ak už bola časť alebo celá objednávka uhradená, bude čiastka vrátená späť spôsobom, na ktorom sa obe strany dohodnú.

Predávajúci má právo objednávku stornovať aj v prípade, že zákazník vyplní chybné alebo neúplné kontaktné údaje.


12) Informace o tovare a cene

  1. Informace o tovaru uvedené vo webovom rozhraní obchodu sú čerpané z informačnej databázy dodávateľa a verejne prístupných zdrojo výrobcov tovaru. Obrázky zobrazené pri výrobku sú len ilustračné. Dodávateľ si vyhradzuje právo na možné technické a materiálové úpravy vrátane farebných odchýlok, ktoré neovplyvňujú obvyklé použitie a deklarované rozmerové a úžitkové vlastnosti zobrazeného tovaru.
  2. Všetky prípadnej akčné ceny tovaru uvedené vo webové rozhranie obchodu platia iba do uvedeného času, alebo do vypredania zásob, pokiaľ pri konkrétnom tovare nie je uvedené inak .

13) Ochrana osobných dát

Naše webové stránky využívajú technológie retargeting od externých reklamných systémov. To nám umožňuje ukázať návštevníkom, ktorí už prejavili záujem o naše produkty, naše reklamy v reklamnej sieti externých reklamných systémov.

Vašu spokojnosť s nákupom zisťujeme prostredníctvom e-mailových dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi, do ktorého je náš e-shop zapojený. Tie vám zasielame zakaždým, keď u nás nakúpite, pokiaľ v zmysle § § 62 zák. č. 351/2011 Z. z. o elektronických komunikáciách, v znení neskorších predpisov neodmietnete zasielanie elektronickej pošty na účely priameho marketingu. Spracúvanie osobných údajov na účely zaslania dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi vykonávame na základe nášho oprávneného záujmu, ktorý spočíva v zisťovaní vašej spokojnosti s nákupom u nás. Na zasielanie dotazníkov, vyhodnocovanie vašej spätnej väzby a analýz nášho trhového postavenia využívame sprostredkovateľa spracúvania, ktorým je prevádzkovateľ portálu Heureka.sk a Favi online s.r.o. tomu na tieto účely môžeme odovzdávať informácie o kúpenom tovare a vašu e-mailovú adresu. Vaše osobné údaje nie sú pri zasielaní e-mailových dotazníkov odovzdané žiadnej tretej strane na jej vlastné účely. Proti zasielaniu e-mailových dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi môžete kedykoľvek vyjadriť námietku odmietnutím ďalších dotazníkov pomocou odkazu v e-maile s dotazníkom. V prípade vašej námietky vám dotazník nebudeme ďalej zasielať.

Podmienky ochrany osobných dát sú neoddeliteľnou súčasťou týchto obchodných podmienok. Ich znenie nájdete tu.


14) Ukládání cookies

Kupujúci súhlasí s ukladaním tzv. Cookies na jeho počítač. V prípade, že je nákup na webovej stránke možné vykonať a záväzky predávajúceho z kúpnej zmluvy plniť, bez toho aby dochádzalo k ukladaniu tzv. Cookies na počítač kupujúceho, môže kupujúci súhlas podľa predchádzajúcej vety kedykoľvek odvolať.

 


15) Záverečné ustanovenia

Kupujúci nadobúda vlastníctvo k tovaru zaplatením celej kúpnej ceny tovaru.

Vybavovanie sťažností spotrebiteľov zaisťuje predávajúci prostredníctvom elektronickej adresy reklamace@ketyban.cz. Informáciu o vybavení sťažnosti kupujúceho zašle predávajúci na elektronickú adresu kupujúceho.


Predávajúci je oprávnený na predaj tovaru na základe živnostenského oprávnenia. Živnostenskú kontrolu vykonáva v rámci svojej pôsobnosti príslušný živnostenský úrad. Dozor nad oblasťou ochrany osobných údajov vykonáva Úrad na ochranu osobných údajov. Česká obchodná inšpekcia vykonáva vo vymedzenom rozsahu okrem iného dohľad nad dodržiavaním zákona č. 634/1992 Zb. O ochrane spotrebiteľa, v znení neskorších predpisov.

Ak vzťah založený kúpnou zmluvou obsahuje medzinárodný (zahraničný) prvok, potom strany dojednávajú, že vzťah sa riadi českým právom. Týmto nie sú dotknuté práva spotrebiteľa vyplývajúce zo všeobecne záväzných právnych predpisov. Rozhodné právo pre práva a povinnosti vyplvajúce zo zmluvy bude stanovený na základe príslušných ustanovení kolíznych noriem (najmä nariadenia Rím I).

Kúpna zmluva vrátane obchodných podmienok je archivovaná predávajúcim v elektronickej podobe a nie je prístupná.


Tovar na e-shope je radený podľa najpredávanejšieho tovaru, s tým, že najpredávanejší je umiestnený ako prvý.

Recenzie produktov sú zbierané pomocou služby heureka.cz a zbozi.cz, pokiaľ s tým spotrebiteľ vopred vysloví súhlas. Ak je súhlas udelený, obdrží spotrebiteľ po určitej lehote e-mail so žiadosťou o hodnotenie zakúpeného produktu. Túto žiadosť odosiela zbozi.cz a heureka.cz
Ak je niektoré ustanovenia obchodných podmienok neplatné alebo neúčinné, alebo sa takým stane, namiesto neplatných ustanovení nastúpi ustanovenie, ktorého zmysel sa neplatnému ustanovenia čo najviac približuje. Neplatnosťou alebo neúčinnosťou jedného ustanovenia nie je dotknutá platnosť ostatných ustanovení.



16)  Kontakt

Akcent 2000 s.r.o.
Sokolovská 1345
698 01 Veselí nad Moravou

IČO: 49970381
DIČ: CZ49970381
Společnost je zapsána v OR vedeného Krajským soudem v Brně oddíl C, vložka 13536

DIČ: SK4020380925

Osvedčenie o oregistrácii pre daň z pridanej hodnoty daňový úrad Bratislava - SK4020380925

Tel.:+420 511 146 748, +420 534 534 928 (Po-Pá 8:00-17:00)
Tel.: +420 518 323 351 (Po-Pá 9:00-17:00, So 9:00-11:00)

Bankovní spojení Fio banka IBAN: CZ17 2010 0000 0026 0064 2436 SWIFT: FIOBCZPPXXX

Rychlou odpověď na Váš dotaz získáte použitím formuláře.