Přeskočit na: obsah, hlavní­ menu

nábytok do Vášho domova


Vyhledávání­

30 nocí na vyskúšanie matraca

Vyberáte nový matrac a váhate, či budete spokojní? Na predajni behom desiatich minút nespoznáte, či je matrac pre váš spánok tá pravá. Cez internet môže byť výber ešte náročnejšie. Na základe našich skúseností vám prinášame službu 30 nocí na vyskúšanie. Uistite sa, že ste si vybrali správne.

 

Ako služba 30 nocí na vyskúšanie funguje?

 

30 nocí na vyzkoušení matrace, i-matrace.cz Vyberiete si matrac a objednáte. Po doručení matrac necháte v spodnom ochrannom obale a jednoducho začnete používať. Ak budete spokojní, matrac si ponecháte. Ak budete chcieť matrac zmeniť, jednoducho nám ju pošlite späť.

Matrac ponechajte v jednom neporušenom originálnom obale.

 

 30 nocí na vyskúšanie je ZADARMO

 

Prečo musí byť matrac v ochrannom obale?

Matrac je hygienické tovaru. Preto sa počas doby, kedy ju budete skúšať, nevyníma zo spodného obalu. Zachová sa tak jej čistota.

 

Ktoré matrace si môžete na 30 nocí vyskúšať?

Platí pre matrace * v štandardnom rozmere **a poťahu, u ktorých vidíte obrázok 30 nocí na vyskúšanie  .

 Vybrat matraci 

 

 

Podmienky pre vrátenie matrace v 30tich dennej lehote:

  • matrac musí byť aspoň v jednom originálnom neporušenom obale
  • matrac musí byť vrátená vrátane všetkých darčekov a príslušenstvo
  • odstúpenie od kúpnej zmluvy musí byť odoslané na adresu objednavky@i-matrace.sk najneskôr 30. kalendárny deň od doručenia tovaru
  • matrace alebo jej časti nesmú byť poškodené

Matrac je možné vrátiť na adresu:
Akcent 2000 s.r.o.
Rumunská 1787
698 01 Veselí nad Moravou
Česká republika

Ako najlepšie pripraviť matrac na odoslanie?

Matrac riadne zabaľte, aby nedošlo počas dopravy k jej poškodeniu. Poškodený tovar nemôžeme prevziať. Matrac riadne skontrolujeme a ak je všetko v poriadku obratom posielame iné matrace, alebo peniaze späť na účet.

 

Čo keď sa matraca počas používania poškodila?


Ak bude poškodené jadro alebo poťah matraca. Prípadne ak bola matrac vyňatá z origiálního obalu, obal bol poškodený, nemôžeme matrac vziať naspäť a vrátiť zákazníkovi peniaze! V tomto prípade matrac na náklady zákazníka posielame späť.

 

* Platí pre všetky matrace firmy Dřevočal a vybrané matrace Hilding Anders označené logom 30 nocí
** Táto akcia sa nevzťahuje na atypické (neštandardné) rozmery matracov a špeciálne poťahy na želanie zákazníka.